Wójt Gminy Malczyce ogłasza nabór na stanowisko

lis 19, 2018

OGŁOSZENIE

Wójt Gminy Malczyce ogłasza nabór
na stanowisko
w Urzędzie Gminy Malczyce na

audytora wewnętrznego

 Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Malczyce
Traugutta 15
55-320 Malczyce

 Wymiar czasu pracy:  1/2 etat
Zatrudnienie:  od 10 grudnia 2018 r.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • prowadzenie audytu wewnętrznego w Urzędzie oraz jednostkach organizacyjnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • opracowywanie planu audytu na rok następny oraz sprawozdania z wykonania audytu za rok poprzedni;
  • realizacja zadań audytowych zgodnie z zatwierdzonym planem audytu wewnętrznego;
  • ocena sprawozdań z wykonania budżetu oraz sprawozdania finansowego;
  • dokonywanie oceny kontroli zarządczej w obszarze ryzyka objętym zadaniem audytowym pod względem adekwatności, skuteczności i efektywności, w tym określanie przyczyn i ustalanie skutków ryzyka powstałych ewentualnych nieprawidłowości i uchybień;
  • przedstawianie zaleceń w sprawie usunięcia ewentualnych uchybień lub wprowadzenia usprawnień podejmowanych działań;
  • czynności doradcze w celu poprawy funkcjonowania Urzędu w zakresie jego działalności;
  • opiniowanie wdrażanych w Urzędzie procedur.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe;
  • obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z zapisami art. 286 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz. z 2017 r., poz. 2077, ze zm.)
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii;
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
  • posiadanie następujących kwalifikacji do przeprowadzania audytu wewnętrznego:
  1. jeden z certyfikatów: CertifiedInternal Auditor (CIA), CertifiedGovernment Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of CharteredCertifiedAccountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control SelfAssessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub
  2. złożony w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub
  3. uprawnienia biegłego rewidenta, lub
  4. dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych. Za praktykę w zakresie audytu wewnętrznego, o której mowa powyżej, uważa się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż 1/2 etatu, związanych z przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego; realizacja czynności w zakresie audytu gospodarowania środkami pochodzącymi z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegającymi zwrotowi środkami z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), o którym mowa w ustawie z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz. U. poz. 1947 ze zm. );nadzorowanie lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli (Dz. U. z 2017 r. poz. 524).
  • co najmniej 5-letni staż pracy w jednostkach administracji publicznej na stanowisku audytora wewnętrznego lub innym związanym z prowadzeniem kontroli lub audytu.

Wymagania dodatkowe:

  1. komunikatywność, umiejętność współpracy z zespołem;
  2. umiejętność planowania, organizacji pracy i samodyscypliny;
  3. wysoka kultura osobista,
  4. uczciwość, odpowiedzialność i sumienność;
  5. zaangażowanie, dokładność i staranność w wykonywaniu obowiązków;
  6. dyspozycyjność;
  7. dobra znajomość aplikacji biurowych.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. Praca w siedzibie Urzędu Gminy Malczyce, ul. Traugutta 15, 55-320 Malczyce w pomieszczeniu biurowym.
  2. Praca przy komputerze, polegającą na tworzeniu dokumentów w formie elektronicznej i papierowej.
  3. Stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, urządzenia biurowe, niezbędne pomoce i sprzęt biurowy. Na stanowisku panują bezpieczne warunki pracy.
  4. Umowa z pracownikiem może zostać zawarta na czas określony, nieprzekraczający 6 miesięcy, w celu praktycznego sprawdzenia umiejętności i doświadczenia zawodowego pracownika.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Malczyce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6 %.

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. życiorys uwzględniający przebieg nauki, dotychczas zajmowane stanowiska i staż pracy;
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i staż pracy;
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje;
  6. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  7. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni z praw publicznych;
  8. oświadczenie o niekaralności za popełnione umyślnie przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  9. zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2018 r 1000) (w załączeniu).

 

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Malczyce lub pocztą na adres Urząd Gminy Malczyce, ul. Traugutta 15, 55-320 Malczyce (liczy się data wpływu do Urzędu Gminy Malczyce) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 listopada  2018 r. do godz. 10.00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem ?NABÓR NA STANOWISKO AUDYTORA WEWNĘTRZNEGO?.

Dopuszcza się możliwość złożenia dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną na adres sekretariat@malczyce.wroc.pl lub na skrzynkę ePUAP Gminy Malczyce opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu w rozumieniu przepisów o usługach zaufania i identyfikacji elektronicznej (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1579).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze zostanie opublikowana niezwłocznie po rozstrzygnięciu postępowania, na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Malczyce oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Malczyce.

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w tut. Urzędzie zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikują się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji nie zakwalifikują się do dalszego etapu zostaną komisyjnie zniszczone. Wraz z dokumentami prosimy o wypełnienie Zgoda_przetwarzanie_danych

WÓJT GMINY MALCZYCE
( – ) PIOTR FRANKOWSKI

Malczyce, 19 listopada 2018 r.

 

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym dalej Rozporządzenie RODO), informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Malczyce z siedzibą przy ul. Traugutta 15 (55-320 Malczyce).
  2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Pana Tomasza Barańskiego, ma Pani/Pan prawo kontaktu z nim za pomocą adresu e-mail: iod4@synergiaconsulting.p
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przetwarzane w celu prowadzenia procesu obecnej rekrutacji i/lub przyszłych na podstawie:
  • dobrowolnie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
  • ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.,
  • ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  1. Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być:
  • członkowie komisji rekrutacyjnej,
  • osoby odwiedzające Biuletyn Informacji Publicznej prowadzony przez administratora, opublikowanie Pani/Pana danych osobowych (imienia, nazwiska, adresu zamieszkania) jest wymogiem art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  1. Pani/Pana dokumenty rekrutacyjne będziemy przechowywać przez 3 miesiące od momentu zakończenia procesu rekrutacji lub wycofania zgody. Po tym okresie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.

W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, będą przetwarzane do momentu cofnięcia zgody.

  1. Posiada Pani/Pan prawo:
  • dostępu do treści swoich danych,
  • żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
  • żądania usunięcia danych, gdy:
  1. dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
  2. dane przetwarzane są niezgodnie z prawem;
  • prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 Rozporządzenia RODO,
  • ograniczenia przetwarzania, gdy:
  1. osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
  2. przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania,
  3. administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
  • prawo do odwołania zgody w dowolnym momencie wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 pkt 1. a) bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  1. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne jednak odmowa podania danych uniemożliwi wzięcie udziału w obecnym i/lub przyszłych procesach rekrutacji.
  2. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia
    o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

 

Share This
Skip to content